Alla inlägg under april 2009

=D

Av Sara Eliasson - 21 april 2009 23:54

http://s1.bitefight.se/c.php?uid=71379 jorra det e roligt det med:)

lol I feel like a geekXD

Av Sara Eliasson - 21 april 2009 22:49

okej det är sjukt men så fort jag gör illa mig, minsta lilla så blöder jag som en kran på riktigt.

förstår inte varöfr heller men om jag får ett litet skärsår så kan det blöda hur länge som helst innan det slutar.

och ärr, det ska vi inte tala om. jag får ärr hur lätt som helst, har märken kvar sedan ett halvår sen av saker som bara repat på huden. fattar inte varför allså.

råkade köra en spik in under tumnageln för typ en halvtimme sedan och först nu har det börjat att sina från den dunkande vänstertummen. its hurts! XD

sen är mina händer så torra att jag blir snart tvungen att doppa dem i handkräm och låta dem ligga kvar där tills jag dör för att de ska bli normala igen men har försökt att smörja in dem trots min blödande tummen, handcreme a' la blod, mysigt.ska bara säga att det var läskigt när jag och lisa spelade sten, sax och påse på msn, vi tog samma sak flera gånger på rad och det kom nästan till en punkt då jag trodde att vi inte ens överhuvudtaget skulle kunna fortsätta med tanke på att det blev oavgjort hela tiden, men sen... slog lisa mig... 5 - 10. jag var inte glad:P

ska försöka och kolla om jag har något plåster hemma med det finns troligtvis inte då det inte investeras i sådant hemma hos mig, trots att jag skulle ha blödarsjukan om jag var en killeXD

puss

Av Sara Eliasson - 20 april 2009 22:07

vill ni någonsin bara dränka er i ljud, ta bort alla tankar, alla känslor och bara höra musiken rytmiskt ta bort era sorger. eller är det bara jag?

ser mina händer, se de spår som gjuts i dem.


när man är själv och sluten i musik, då är jag både lycklig och sorgsen.

att jag inte kan spela instrumet spelar ingen roll

att jag inte har världens vackraste röst spelar ingen roll

för när musiken omsluter mig, är jag på världens topp med brustet hjärta.


att inte finnas bara vara ett med musiken när bultarna i mitt huvud lossnar och jag måste borra tillbaka dem, en för en, glömma vad som hänt. en för en.

en dag kommer jag bli galen. jag kan inte vänta länge nog.


Av Sara Eliasson - 20 april 2009 16:56

tänkte på en sak när jag var ute och cyklade bland grannar och folk bara för någon timme sedan när jag var till stan och tillbaka i blåsten, förstörde nästan min frisyr!:O

hahaha:P

men iaf så började jag tänka på döden och sen kom jag på när lisa hade skrivit ner som hon ville ha det om hon skulle dö och då tänkte jag. hmm. det vill jag oxå göra med tanke på att döden är en sådan stor del av livet vare sig vi vill det eller inte.

jag är faktiskt inte rädd för att dö, skulle bara var surt att missa livets alla skeden innan jag dör eftersom varenda ålder har sin silverkant.

men okej for now tänkte jag om jag skulle dö ( vilket jag inte vill så alla vet det ) så skulle det första som absolute inte fick vara med på min begravning är någon snyftlåt som alla andra tusen människor ska ha och har haft på sina begravningar.

nej, jag ska ha en med klös i. helst en som jag gillade precis innan jag dog och gillade att lyssna på i så fall så om jag skulle dö i dag skulle det antningen vara



Paramore - crushcrushcrush

Alice in videoland - Addicted 

Muse - Stockholm syndrome/ supermassive blackhole.




den som kommer och drar med någon svensk klagovisa kommer jag att hemsöka det är en sak som är säker.


sen får ingen ha svarta kläder, jag vill att alla ska vara vitklädda då jag anser ungfär som den asiatiska kulturen att vit är dödens färg, eller ja, jag tycker iaf det om det skulle var faktafel. sen får folk gärna ha håret nedsläppt och inte i någon frisyr.

sedan ska jag ha en bit av uppenbarelseboken med om harmagedon för det tycker jag alltid har varit intressant att läsa om, det speglar vem jag var helt enkelt. Det är min begravning right? så då får väl jag göra som jag vill?! :D

sedan så önskar jag att man läser upp en bit av någon av mina pågående wannabe böcker så folk vet att jag gjorde åtminstonde något för eftervärlden även om det inte är världsbra. helst frusna hjärtan och det kommer Magnus min största kritiker få välja ut stycke på och läsa om han vill.

BLÅ ROSOR är förbjudet att komma med, jag vill bara ha blomor som går i vita toner och ge mig hellre lösa blommor än kransar, det är inte en häst som har dött direkt:P

sen vägrar jag bli kremerad, jag ska begravas, punkt slut. jag tror inte på trams om att spridas med vinden.

och om det går skulle jag vilja ha en öppen kista, fast jag vet inte om man får ha det i sverige men det skulle vara fint tycker jag=)

sen vill jag bli följd till graven som min moefar blev efter själva cermonin, det var rogivande tyckte jag och man visste att det var ett avslut.

och jag vill inte ha en gravsten, jag vill ha en fallen ängel som jag redan har sett ut och finns bild på datorn, den behöver inte vara jättestor men jag vill inte bara ha en sten i mängden. och ingen guldtext, det är banalt. och man ska kunna se vad som står på texten oxå, så ingen jäkla handstil eller skrivstil tack.

sen ska det stå på ängel mitt namn och ålder kanske på armen eller liknade, under  ska det stå på en platta under ängel texten

den som visar nåd, visar gudomlighet.

jag tror det var allt men följs det här kommer jag att bli glad, puss<3

Av Sara Eliasson - 19 april 2009 23:18

god gud.

i dag har jag gått som en liten tok, min kära mormor fyllde nämligen hela 58 år i dag ( tydligen) jag hade ingen koll innan var jag rädd.. oops;P

och i äran till det vackra väderet som var ute i dag drog jag på mig jeanskjolen och solglassögon och gick in till stan med mamma till mormor som efter ha gett mig en sockerchock av dess like ville häsa på min gammelmormor som var på sjukhuset i dag :'(

men hon verkade genast bättre då vi kom in till hennes rum med tårta som jag hade gjort, stolt hahaha:P

satt och läste lite ur bibeln oxå för henne. hon tyckte att jag skulle bli präst och jag vägrade:P

sen att jag bara gillar att läsa ur uppenbarelseboken kanske inte e så posetivt?:P dono haha

sen åkte vi hem igen fårn sjukhuset och jag lägade käk, inget fance men fick beröm iaf, för köttfärsås och spaggeti:P jag menar hur avancerat e det? man ska väl kunna göra mer när man är nitton? am i right? or am i right? XD

gick sedan hem och kom hem för ett litet tag sedan, hade diskuterat bröllopet med mormor och vilka låtar hon skulle ha och etc. utmattad säger jag bara.

kommer hem. sätter mig och läser lisas blogg och vad får jag inte se förutom detta


hade en ganska upprörande diskussion igår med..men som tur var hade jag sara med mig på andra tråden...hon vet precis hur hon ska göra mig glad, hur nere jag än är! hon är verkligen guld värd..ni som inte känner henne borde vara avundsjuka på mig som gör det! <3 du är bäst gumman! :) <3


typ lisa, fatta vad jag blir rörd av läsa sådant. jag älskar sig så jäkla mkt babe<3


har bara en sak till att säga. FUKK Robinson - gnäll i tidnignar. jag säger själv-vald totyr! öppna colosseum igen och låt blodet rinna i stället för att låta folk gå till vansinne.

btw jag har inte sett en avsnitt, bara sett huvudrubrikerna på gnällaftonbladet och skvallerblaskan expressen. stäm mig då. ni suger iaf.

puss

Av Sara Eliasson - 19 april 2009 00:09

fy fan! det är sällan man ser så pass bra liveband tycker jag nuförtiden, jag ska ärligt säga  att jag hade hört muse innan  jag såg twilligt men hade aldrig rikitgt lagt märke till dem för jag var väl skeptiskt, hade inte exat samma musiksmak då som jag har i dag.

http://www.youtube.com/watch?v=OD1tgc-W1QQ&feature=channel_page


watch it or die. ^^

muse är lätt bättre live än i studio, det är så man ser ett bra band i mina ögon.

Av Sara Eliasson - 18 april 2009 23:35

staus: trött

tid: 2335

låt: Eric Clapton - Tears in heaven

äter: choklasglass

pratar med: Lisa

funderar på; Hur man bäst går tillväga när man skalar en människa.

( bli inte rädd, det är bara i huvudet. )

knäcker lite i fingarna... sprakar lite i huvudet... hostar lite.. glassen får mig att hosta, dont ask -.-

måste färga håret igen, jag vill inte vara brunhårig.

nä nu vet jag inte vad jag ska göra. sova? HA! hellre dör jag:P

puss

Av Sara Eliasson - 17 april 2009 23:39

att beskriva i ord kan vara svårt hur denna tillsynens vanliga flicka kan ge så pass mkt kärlek i mitt liv kan vara svårt.

men jag ska göra ett försök.

jag kan inte komma i håg längre den dag som vi fann varandra, det är som jag aldrig haft ett liv innan jag såg dig för första gågen och du tyckte att jag var en äldre bitch och jag tyckte du var en snorunge.

du är mitt ljus, min ledstjärna och min tröst när jag är ledsen.

jag är ständigt i skräck om att jag ska vakna och förstå att det bara var en dröm då en sådan bra vän inte kan finnas i verkligenheten.

men ack så fel jag har för även om det ständigt skiljer 80 mil i från varandra så finns det igen bättre känsla än att se dig och med en förtjust röst ropa ditt namn, jag är hel igen.

och det sliter alltid extra i mitt hjärta när jag vet att det kommer dröja inna jag få se dig igen bara för att jag ska bli gladare när du kommer tillbaka till mig igen.

jag skulle ge mitt liv för dig lisa och mkt därtill för du är min famlij inte en vän. du är min syster och jag älskar dig, nu, då och förevigt.

jag ber till gud att vi aldrig ska skiljas.

stålsystar forver<3

you're mine. you know you are. you're mine<3

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards